Utmanad!

Jag är utmanad igen -le- Jag ska försöka komma på 7 nya sanningar om mig -le- Men kan inte lova att alla förnyas! Fast kan ju vara bra med en liten uppdatering ibland :)

Utmanad!

Jag blev utmanad av Elin!

Reglerna är följande:
1. Länka till den som utmanat dig.
2. Berätta 7 sanningar om dig själv.
3. Utmana 7 personer du vill i slutet av ditt inlägg.
4. Lämna ett meddelande till dem du utmanat.


1. Jag är helt tokig i att shoppa, har jag pengar blir jag grymt generös och skulle kunna handla hur mycket onödigt som helst, som känns väldigt behövligt just vid tillfället -le- Även om jag shoppar som en tok så blir jag ändå aldrig nöjd och vill ha mer! (säger kanske ganska mycket om min personlighet, att det frävs mycket innan jag får nog)

2. Jag planerar och oroar mig för saker som inte ännu uppstått eller ens är nära. Jag vill ha saker under kontroll, men sammtidigt så är jag väldigt flexibel av mig i mycket.

3. Jag är grymt blödig. Jag gråter till det mesta, sånger, filmer, böcker.. ja.. det mesta -le- Om jag ger en present till någon som känns jätte jätte personligt har jag lätt att börja gråta för att jag blir så rörd när den blir glad :)

4. Jag är väldigt social och har lätt att prata med folk, spciellt om det inte är något krav att jag måste prata, då går det alltid bättre! (kan ofta börja prata om helt sjukt onödiga saker som jag kan ångra i efterhand)

5. Jag är väldigt klumpig. Speciellt när jag är inne i min egna lilla värld och inte har läget under kontroll!! ;p

6. Jag kan ligga hela dagen/morgonen för mig själv i min säng bland alla mina kuddar (jag älskar kuddar och snart är halva min säng full endast med kuddar <3) och se på Tv helt utan att bry mig i att klockan blir mycket

7. Många anser att jag har rätt snuskig humor och jag har lätt att prata om sex! -skrattar-


Helt onödig fakta, jag vet! -skratt-
Jag utmanar alla som känner sig villiga! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback