Utmanad!

Jag blev utmanad av Britt-Marie så...

Här är reglerna:
Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir utmanade ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet.  Till slut väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit utmanade och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

1. Jag kan oftast se filmer hur många gånger som helst  (ser de flesta filmer jag gillar minst två-tre gånger) Dock kan det helt plötsligt säga stopp och så måste jag vänta läääänge innan jag ser den igen :P

2. Jag älskar att köpa nytt smink och många nya örhängen, men är dålig på att använda dem. Hittar jag ett par jag gillar eller någon ögonskugga som jag verkligen gillar blir jag lätt enformig ;)

3. Jag blir lätt väligt blyg i nytt sällskap. Och blir jag inte blyg blir jag typ översocial om man nu kan vara det? -skrattar- Fast jag gillar att träffa nya människor och lära känna dem. Men början är jobbig :p

4. Jag har ett otroligt konstigt minne. Jag kan komma ihåg massor av sångtexter, men inte artisten. Även massvis av onödiga detaljer i samtal jag haft med folk. (även andra konstiga detaljer :p)

5. Jag har en sjuk tendens till att räkna allting. Allting från spikar i väggen till knappar på tröjan. Jag lovar att jag får räkna ihäl mig på min tapet innan jag släcker lampan. Även på dagarna räknar jag massor tyst i huvudet.

6. Jag älskar kuddar, kan ha hur många som helst i min säng - överallt :)

Jag utmanar:
Sara, Syster-Sara, Syster-Malin, Sandra, Elin. Sen har nog alla andra bloggar jag läser redan blivit utmanade :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback