Nattliga äventyr.

I natt var jag ute och cyklade. Och vad trro ni hände? joooo.. jag föll IGEN!! Det är helt sjukt.. ANDRA gången jag föll i sommar.. alltså.. och det värsta var väl att jag i princip stod helt stilla.. haha.. så bara föll jag helt pladask över cykeln. Så idag har jag massa ont i en uppsvullen armbåge, blåmärken på benet och ja.. ont :p haha.. klantigt jag vet! :)

Kanske finns någon mening med att jag faller hela tiden? kanske typ.. jag ska börja ha hjälm eller något? ;) haha.. inte vet då jag.. fast det värsta är nog att jag står nästan helt stilla när jag faller.. i alla fall de här två gångerna -le- Peppar peppar så kommer jag inte falla igen :)

Kommentarer
Postat av: Den som bryr sig om dig....Sara!!!!

ja det är ju nästan så att du måste ha hjälm, jag börjar bli lite orolig. Du kanske inte ska cykla ensam:/

2007-07-20 @ 21:52:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback