Otur eller klantig?

Igår när jag var påväg till Månen på morgonen så regnade det. Och just när jag skulle svänga in och parkera cykeln så föll jag. Shit! tänkte jag, byxorna FÅR INTE gå sönder, byxorna FÅR INTE gå sönder. De är ju nytvättade!!! var ungefär allt som snurrade i huvudet. Självklart gick byxorna sönder när jag dunsade ner i asfalten. Och inte nog med det. De blev jätteblöta. Jag reste mig och gick in på avdelningen. Då upptäcker jag att jag blöder massor från ett sår som tydligen kommit. Så nu blev mina redan blöta och trasiga byxor väldigt blodiga också.

Men jag tror att barnen tyckte det var jobbigare än jag själv att jag föll och fick ont -le- De blåste och blåste heeeela dagen :)

På kvällen var vi som sagt uppe i kyrkbyn och det första jag gjorde var att sätta mig på en bänk och föra handen efter bänken och tre stickor var fast i mig. Jag var så trött när jag kom hem att jag glömde bort att ta ut dem så det fick jag fixa idag när jag kom till månen -le-

Kommentarer
Postat av: Britt-marie

var och hälsade på en familj som hade en vacker tavla på väggen i vardagsrummet. Gissa vem som ritat/målat den, jo din pappa.
Kram

Postat av: Stina

Nåå.. vad roligt :)

2007-06-20 @ 16:40:14
URL: http://pearlsoflight.blogg.se
Postat av: Britt-marie

Det var i Måttsund och Bergqvist så då vet nog din pappa vilken tavla jag menar. Lennart Bergqvist och den sitter på bästa plats i v-rummet. Saknade dig på midsommar på Hindersön med små grodorna.
Kram

2007-06-25 @ 12:24:03
URL: http://brittmariel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback