Dagen, tankar

Jag tog mig i alla fall till stan och städade, riktigt varmt ute idag, skönt :) Mormor ringde och abd man följa till mosters stuga eftersom hon bjudit på middag. Så mormor kom och damsugde SF så det skulle gå lite fortare, men jag hade nog gjort det snabbare själv :p Hehe.. men det är ju tanken som räknas :)

Det var trevligt hos moster, vi fick lite speciell köttfärssås och spagetti, till efterrätt fick vi morotskaka och MAGNUM after dinner. Det var supergott alltihop!!

kom hem just efter nio, och nu är pappas kompis här och bastar. Mamma och Sara är ju i bulgarien.

På tal om pappa så tror jag att han blev glad över att vi barn följer med på kristers begravning, menar.. han vet ju att vi inte far för att vi tyckte om krister, är ju för pappas skull. Det känns bra att göra det :)

Ibland känns Sara och Theres så långt borta, och ibland väldigt nära, vet inte riktigt. Nog gillar jag dem, speciellt Theres. Sara har jag lite svårt för stundvis, tror det är en sån stund just nu. Undrar hur det blir med våra relationer nu efter skolan? kommer man umgås ändå? hm.. -tänker- varför det känns som att de är långt borta ibland är nog då dem är på ett annat plan än mig, ibland är de så lika varandra och ibland inte. Jag föredrar då de är olika.

Ah,.. grymt sötsugen blev jag nu, men inte bra att äta massa sött, skrev ju redan vad jag ätit idag.. hur lyckat är det? jag borde vara med i: Du är vad du äter, kanske hade jag lärt mig någonting då. Mia på gården frågade mig om jag tänker mycket på min vikt, på elisabets födelsedagsfest hade jag pratat mycket om min vikt innan hon skulel gå då vi pratade i hallen, hade nog förträngt det =/ tills hon frågade, då kom jag ihåg det igen.. KLART ATT JAG TÄNKER MYCKET PÅ MIN VIKT!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback