12 dagar kvar

kan inte fatta.. 12 dagar till studenten.. helt sjukt! Fattar inte vart tiden far iväg? bara bort...? borde blogga mer.. saknar det ibland! iaf.. 12 dagar, klump i magen när jag väl sjunker in det, men det händer så mycket att man inte riktigt hinner tänka vad som egentligen händer..

  • Har satt ut annonsen om kattungarna, den kommer ut på tisdag
  • Har hunnit jobba på teknikenshus
  • Har varit på Mats begravning den 19/5
  • Har varit och sett Jill på kulturenshus 16/3
  • Var på gran canaria den 5-14/3 med mamma
  • Har haft 10 veckor praktik med Ingalill
  • Har fått fixat värsta lösnaglar
  • Sara har tagit examen som beteendevetare
  • Haft persoalfest
  • Haft en oerhört rolig födelsedagsfest
  • Var delaktig i Elisabets oerhört roliga födelsedagsfest
  • Lärt mig spela GuitarHero
  • Roger försvann 28/4

Händer så mcyket hela tiden, synd att jag inte skriver här i bloggen längre.. skulle som vilja fixa designen så det kändes roligare att skriva igen.. tror det handlar lite om det? Det som händer här näst är i alla fall:

  • Tar studenten om 12 dagar
  • Sara fyller 25 om 12 dagar
  • Ska på grillparty med samma gäng som Elisabets fest
  • Ska på räkfrossa på laponia
  • Ska på begravning den 10/6
  • får veta om jag kommer in på LTU 10-15/7
  • står i kö på lägenheten från 1/8
  • hade tänkt fara ner till sthlm i sommar
  • inget sommarjobb - LEDIG!!!!!!!!!
  • Jill under PDOL?

Nej.. känner att detta måste dokumenteras bättre!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback