veckan....

Tisdag 27 maj

Jag började skolan kl 10 och då var vi med klassen på gültzaudden (stavas det så?) och lekte lite lekar, det var faktiskt väldigt roligt :) Jag hjälpte Theres lite med skolarbete och sen for jag hem till Elisabet och surrade på ett tag innan jag for hem igen.

Idag kom mamma och Sara hem från Bulgarien, jag fick en jättefin tröja som tyvärr var för liten..

Sen på kvällen så jobbade jag på gården med Siw. En lugn kväll. Sen hem till desperate housewives och mamma :)

Onsdag 28 maj

Då började vi 10 även denna dag, vi fick lyssna på de som var på Irland och, ja de hade en redovisning om hur det var att vara där, intressant :) Det är säkert en jätteupplevelse för dem, men jag ångrar mig inte att jag stannade hemma :) Efter deras redovisning så bjöd våra lärare oss på tårta och saft, de sjöng även en gullig låt till oss :) Roligt, blev som lite rörd, känns att det inte är så länge kvar nu.

Efter skolan så satt jag och flera till och började fundera vad vi ska sjunga på studenten. Vi kom som inte fram till så mycket, efter det så gick jag på stan och köpte mig en vit kjol till studenten, fin :) Sen for jag hem till Elisabet och åt en glass :)

Efter middagen så träffade jag Emil och vi åt en glass och satt och pratade lite, sen hem och byta kläder, för kl 21 så skulle jag och Siw ut och gå, när vi kom utanför gården så var Mia och Elisabet där så vi stod och pratade med dem, sen fortsatte vi våran promenad :) Kom hem ganska sent, pratade i telefon och sen i säng :p

Torsdag 29 maj

Även denna dag började vi 10 (varje dag fram till skolavslutningen) jag åkte buss in till stan och där plockade Theres upp mig, vi for till ett ställe på bergnäset och träffade klassen, vi lekte lite och allmänt bara tjorvade på lite. Sen fick vi rast till kl 13, då skulle vi på tackobuffe på skolan. Så under rasten så for jag och Theres in till stan och hon köpte hårfärg och sånt, sen gick vi tillbaka till skolan.

Alla vi BF3or fick sitta i ett av rummen i matsalen, så det var trevligt faktiskt :) Till efterrätt fick vi alla en glass :) Våra mentorer var självklart med :)

efter detta for jag och Theres hem till henne och jag avfärgade Theres hår och sen färgade det rött :) Det blev jättefint, det tog ju dock ett tag så mamma kom och hämtade mig efter jobbet hennes och så for vi och handlade. Sen kl 19 träffades vi i klassen på Roasters och fikade och drack öl/cider. Det var trevligt, vi gjorde klart låtarna vi ska sjunga på studenten, det blir nog bra :)

Vid 21 for jag hem till Elisabet och satt och tittade på deras nya platt-TV :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback