Söndag!

Idag när jag vaknade hos Elisabet så åt vi frukost sen gick jag hem och mamma skjutsade mig till städet. När jag dock kom ner i mitt rum så ligger det en jättefin vas på min kudde och en lapp där det stod: "Till min lilla unge för att du är det bästa som finns! Kram mor" Jag blev så rörd att jag började gråta, även mamma började gråta när jag började gråta.

Jag fick vasen eftersom jag inte kunde ha tröjan som hon köpte i Bulgarien, då sa hon att vasen var det finaste hon hade från Bulgarien, därför fick jag den! Det betydde så mycket, hade aldrig väntat mig att hon skulle göra detta. Blev riktigt glad <3

Efter städet så for jag till Elisabet och tittade när de satte upp sin nya TV och tavlan som jag gett henne, den är sjukt stor, tavlan. Hon sa att hon ville ha den så jag fraktade hem den från Ikea bara för hennes skull :) :) Hon blev jätteglad och förvånad. Älskar att överraska :)

Efter en timme gick jag på persnalmöte på gården, efter det till mormor och åt och nu sitter jag här. En trevlig dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback