Right Now

Igår var vi med gårdenpersonalen på Laponia och åt räkor (räkfrossa) :) Det var typ första gången jag åt räkor på riktigt, det var faktiskt gott. Fast jag åt mest bröd och tillbehör (tänk att vitlök är så oerhört gott) :P hehe.. Det slutade iaf med att jag for till Elisabet efteråt och vi delade på en cider och sådär :)

Det var en mycket fin sommarkväll och det var roligt, skulle lätt göra det igen. Någon som jag kan tänka mig att ta med? :) Ah.. hur som helst var det trevligt och jag skulle gärna göra om det, med rätt folk är allting roligt. :)

Idag har jag varit i skolan och tömt skåpet, min lärare frågade hur det kändes, men jag tror inte att jag förstått att jag faktiskt tar studenten. Jag sa att jag inte smält det men att det kanske börjar kännas på måndag. Sommarlov, känns så långt borta :p fast det är så oerhört nära, Jag kan typ börja räkna TIMMARNA nu. -känns lite i magen ändå- :)

Sen nu ikväll så var jag i stadsparken och tittade på de som gick på balen, de var så kättefina allihopa :) Speciellt Theres! Fatta fint med långt hår, hon borde spara ut det :)

Sen gick jag på max med emil och han åt men jag tog bara en mjukglass! Sen till gården till kl 20 då jag tog över efter Mia. Jag och Carro for ut efter 21 och sökte ungdomarna, vi trodde de skulle till storsand men de ringde och sökte oss och de var fortfarande utanför gården, och vi var på storsand :p Så vi for dit och sen for alla till lilla tomhålmen. Var inte speciellt många som drack, bara de som gick ut nian. Vi bjöd på bulla och saft.

Imorgon har jag massor att fixa inför torsdagen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback