Helgen :)

Fredag 30 maj

På dagen hade vi avslutning på Livskunskapen, vi köpte lite fika och satt bara och pratade :) Sen gick jag och Emil på stan, jag köpte ett bar kapribyxor, ett vitt linne och lite smågrejer bara :) Sen gick vi till Kupan och Willys och köpte glass sen satte vi oss i solen vid vattnet och njöt av värmen :)

Sen hem och fixa mig för att sen fara till Elisabet och förfesta lite med hon och Mia :p Typ kring halv sju så for vi till bensbyn där Katarina och Marcus bjöd oss på grillfest. Det var trevligt, en tjej som hette Anna var också med oss. Vi lollade som på där, Mia mådde inte så bra och jag hade ont i magen till en början, men annars var det trevligt :)

När vi väl kom hem var klockan 4 och då stod jag och Elisabet ute och pratade en timme.. oj oj så mysigt detta var!!!

Lördag 31 maj

Mamma väckte mig kring 11 då vi skulle fara till Älvsbyn och gratta Marias barn :) På vägen stannade vi och handlade eftersom jag skulle grilla på kvällen. Men väl hos Maria så fikade vi lite och så, vi var inte speciellt många där men det var trevligt ändå :) Mysigt hus hade dem, har aldrig varit där tidigare.

När vi kom hem igen så var jag snabbt iväg till Elisabet, vi hade bestämt att vi skulle gå ut och grilla på en engångsgrill någonstans för oss själva, hon mådde dock inte så bra så vi bestämde att grilla utanför och bara äta uppe :) Men oj så oerhört mysigt vi hade.

Jag kommer lätt ha detta datum som ett av de bästa detta år, vi hade så oerhört mysigt. Det slutade med att jag sov hos dem, vilket inte alls var speciellt fel!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback