Början på ett nytt liv

Åh.. Snälla ge mig denna lägenhet!!! Den finns på Edeforsgatan våning 5!! Jag kan redan inreda lägeheten bara genom att se bilden. Vet exakt hur jag vill ha allting <3 Åh... Om någon kan föreställa sig hur mycket jag vill flytta? Få ta hand om mig själv, bara vara jag, Honey och Roger (och jag hoppas på Lurva också) Kunna gå som jag vill. Ha det bra och göra vad jag vill... Okej, jag har det väldigt bra här hemma också. Men jag längtar så!!

Idag har jag börjat övningsköra. Det gick väldigt bra faktiskt. Jag övade på krypkörning, blinka, ratta, svänga, hålla till höger, stanna, bromsa och växla i cirka 2 timmar. Baserna helt enkelt :) Det kändes hur bra som helst, hoppas det går lika bra imorgon :) (en bit på vägen till mitt mål med körkort till sommarn)

Jag har också hittat en grym blogg: Hon bloggar om livet som 19-årig ensam mamma till två barn. Hon är stark, självständig... och så vill jag också bli :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback