Återblick - Framtidssyn

Ja.. Det passar nog med en liten kort sammanfattning av året tror jag :) (erkänner att jag kollat igenom tidigare blogginlägg för att komma ihåg) -le-

Händelserna under årets gång....

- Praktiken och sommarjobbet på Månen
- Honeys kattungar 4st
- Stockholmsresa med syster (rixfm-festival)
- Bröllop
- Köpa ny mobil (Sony ericsson w660i)
- Roger kom till världen
- Påbörjat tredje och sista året på gymnasiet
- Semlan dog
- Piercat naveln
- Fått jobb på ungdomsgården

De bästa datumen är lätt:
2007-07-06
2007-08-03
<3

Jag har stora planer inför 2008 måste jag säga. Har flera punkter i livet jag ska nå innan årets slut :) :) Eftersom jag är för ivrig att hålla på godbitarna skriver jag dem nu:

- Fylla 18
- Ta studenten
- Ta körkort
- Söka in på LTU och för hoppningsvis komma in
- Flytta hemifrån

wish me luck ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback