Rädd..

Livet kan vara så tragiskt.. Samtidigt som vissa genomgår det bästa och underbaraste som någonsin hänt dem så finns det dem som genomgår det värsta man kan göra i livet. Livet är allt annat än rättvist. Jag borde sluta klaga, jag har det så oerhört bra. Och det är flera av er i min omgivning som hjälper mig att få min tillvaro så bra som den faktiskt är.

Jag måste måste måste tänka på att bli mindre ego. Jag kommer aldrig kunna hjälpa andra om jag hela tiden bara ska ägna mig åt mig själv och vad som är bäst för mig.

Jag blir så rädd när jag tänker på vad som kan hända, olyckor som inträffar, sjukdomar som bryter ut. Livet kan bli så kort. Man har inte tid att gå omkring och ångra sig över saker som händer, försök istället göra dem bättre. En person som levde livet mitt i den dära glädje kurvan kan få allting omvänt över en natt. Jag är nog inte ensam om att behöva lära mig att ta vara på dagen bättre.

Jag tänker på alla er..  Jag blir så oerhört rädd av att tänka mig ett liv utan att ni existerar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback