Livet..

Tiden bara rinner iväg, tragiskt så länge sedan jag uppdaterade bloggen -smisk på fingrarna-

Mitt liv just nu består av skola, jobb och läxa. Mellanrummen där emellan försöker jag andas, se film och umgås med vännerna :) Det blir hårdkörning nu i två veckor, sen får jag börja pusta ut igen! Det känns nästan som att alla veckor fram till studenten är planerade redan nu! Fast.. det är ju faktiskt inte så många veckor kvar :)

Min födelsedag närmar sig med stormsteg den också =D Fast innan det ska jag ha hunnit vara på Gran canaria en vecka, ha två veckor lov, påbörja min praktik och vara på Jills konsert :)

För övrigt känns allt väldigt bra, livet flyter på och jag ska söka in till universitetet nu så jag hoppas jag kommer in till hösten. Jag börjar dock oroa mig för sommarjobb nu -nervös- Fritidsgården stänger ju tyvärr under sommaren.. Skulle så otroligt gärna vilja vara i en affär, får se hur det går med det? Tänk om jag inte frå något jobb alls? En hel sommar ledig? Hm.. aja.. Det blir nog bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback