Härmar alla!

Enlig Alex Schulman så ska orden man lägger in i ordlistan i mobilen sammanfatta ens liv på ett tydligt sätt. (?) Detta ska man tydligen genomföra en gång i månaden för att se hur det ligger till med livet. Här är då orden som utgjort mitt liv fram tills nu:


Bahar, baguetter, baja, bakat, äcklad, ballongvisp, Canaria, candy, bamse, barndoms, Carro, abstinens, addat, Aeon, carvera, afterwork, chaffis, cheeskake, cigg, cissi, bitchig, aguilera, Alicia, blogg, Änglagård, aniston, condis, coop, boring, arcus, aristocats, bröstvårtan, bubbel, ätare, bums, busig, aurora, bye, dalmatinerna, fantomen, fejkar, fikade, dildo, fiket, dipp, dissar, dissat, fittan, flachback, fläskfile, fluss, flyga, Emil, eniro, Fondueset, försovit, dvd, dudå, dvdn, funkat, Hahaha, hallo, Gammelstad, hembakat, ids, heroes, glögg, Hojja, Honey, hostat, grejerna, grinig, gummsan, hyper, jadu, lagning, Lalala, kanel, lämpen, läskigt, Jasså, kåt, jävla, latte, kaxa, Layla, läxorna, kenzo, kinkig, kissa, jobbigaste, Jodu, lollar, lolla, kollavippa, kollrig, kramas, kramen, krya, kvast, lusse, Lurva, LTU, Mäh, Magma, maniskt, namsdag, måsten, mens, omtänksam, orgasm, muffins, mvg, mugg, outsiders, mysa, onanerar, nyser, rajd, pallat, palt, sårar, partaja, påväg, pestigt, pftt, piercing, pikar, skippar, skit, ploga, skoj, Roasters, Smedjan, softa, sniffar, sniket, pölar, sorry, portade, sötnos, spytt, svinigt, runk, superskoj, strosar, pussar, syrra, tampong, vårtan, tatuerat, vibbar, Theres, Tiimari, tjorvar, tjotta, tjurade, tönt, Tradera, Usch, trosor, Tss, vulgär, tuppat, Waldorf.....

Oj så mycket ord jag lagt till :p Hehe.. om de speglar mitt liv vet jag inte? hehe.. Tagit bort alla ord och får väl se på ett tag vilka som jag lagt till igen ;) hahaha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback