Trevlig fredag!

Fredag blev en rolig dag :) Jag umgicks med en kär vän och testade nya SUB&CO som ligger i samma byggnad som CasaWikström. Smörgåsen som jag åt var lika god som SUB&CO´s inne i stan.. hehe.. så det var ju bra det! Men tjejen använde inte handskar när hon gjorde smörgåsarna =( så nu kanske man blir sjuk eller nåt? Fast lite skit kanske rensar magen? -le-


Efter det for vi en sväng på Dollarstore och Willys! Blev att köpa 5 energidrycker. Har förbrukat 1 ikväll, så 4st kvar :)


När jag kom hem så vilade jag och myste med katterna en timme innan jag och pappa gick till mormor och åt lite middag. Efter ett tag kom Emil dit och vi pratade lite. Sen for pappa till sin kompis och Emil och jag gick hem till mig. Vi har spelat massa spel för ovanlighetens skull.

Vi drog fram mina gamla spel som "Twister", "Busungarna", "Sune och ryskaposten" och "Bamse´s honungs-jakt" :) Efter vi fått nog på spelandet så la vi oss och surrade ett tag istället innan han for hem. Nu är klockan mycket.. närmare 02.04 och det betyder sängen bums för mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback