Träning, skola & vänner

Jag ligger lite efter i bloggandet. Hehe.. känner värsta pressen av mig själv att jag måste skriva -le- Alltid jobbigt när man hamnar efter!

Började veckan med att måndag morgon kom mamma, moster och sara hem från sin resa :) For till idrotten och gick omkring och pratade med Nathalie hela lektionen ;) efter skolan for jag själv och simmade! Det var superskönt. Tyvärr blir jag väldigt torr i huden men ska försöka simma varannan måndag. Hoppas min hud klarar av det. Det är i grymt skönt. Speciellt när det inte är någon annan och man är helt själv :) :) :)

I veckan har jag jobbat massor med mitt projektarbete. Varit ut i årk 5-6 och pratat lite tillsammans med min extrahandledare. Det gick väldigt bra :) I skolan har vi sett en grym film (skriver mer om den sen) och även arbetat med våran aktivitetsdag för ettorna. Den är imorgon så jag hoppas på fint väder och många lydande elever -le- Jag ska springa omkring och fotografera (dokumentera) så jag hoppas det går bra :) Idag har jag även fått ha min första psykologilektion :)

Igår var jag och fikade med VictoriaRoasters hela kvällen. Vi hade väldigt trevligt.. pratade massor om politik och viktiga frågor i samhället (enligt oss) :) Vi hann även med att prata massor om betyg, krav och måsten! Vi hade i alla fall väldigt trevligt!

(jag har bokat tid 14.00 på fredag -hemlig-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback