Toksöta valpar!!!!

Helgen i övrigt var väldigt lugn. For hem direkt efter att jag piercat mig och var hemma hela kvällen. Mamma pappa och jag såg lite film, åt chips och sånt :)

Lördag for jag och mamma och strosade runt lite i det väldigt regniga piteå. Vi blev less väldigt snabbt och for till Syrran som bor dära (var därför vi for dit från början men vi svängde in på stan innan vi for vidare) ;) Hon och två kompisar har köpt 3 hundvalpar som var helt bedårande urgulliga! Jag var såväg att ta med mig en hem, oj så söt den var -love- Men mamma var skeptisk så jag bromsade upp lite! De köpte hundarna eftersom de var helt synd om dem, ägaren hade inte tagit hand om dem de allra minsta så de har vaccinerat dem och fått dem på fötter igen :) De var i alla fall helt otroligt söta och det gör lite ont i hjärtat att Syrran och hennes kompisar redan hittat köpare till två av dem (den jag ville ha) Men hon får det nog bra hoppas jag :)

Har du några bilder på hundarna att skicka syster??

På lördag kväll åt vi middag hos mormor och var där rätt länge på kvällen innan jag gick till en kompis och såg lite film :) Kom hem kanske vid 01.00 och somnade bums :)

Söndag betyder bara jobb som vanligt! hehe så finns inte mycket att säga.. Jag kom hem och åt middag. Sen spenderade jag nog mestadels tiden i telefon och framför dumburken!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Nu är alla små vovvar borta. Kanel for alldeles nyss. Helt hemskt mycket saknar jag henne redan =/ Men men, det var ju så det skulle vara. Och jodå, Det är en vän, Jimmy heter han, som tagit din vovve. :) Vi var faktiskt till han idag och hälsade på med Kanel, och dessutom var vi och fikade på roasters med kanel också :) Det var helt mysigt. Och så bara ringer nån och kommer och stjäl henne. Huvva. Jaja, jodå, jga har nått kort på dem. Skla fixa det sen :) Puss på


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback