The real thing.

Igår hade jag en helt jättebra dag. Jag var i skolan. Det var en lugn dag. Pratade lite med min handledare här på skolan, softade hade bara bra ämnen. Alltså väldigt bra dag. Satt och tittade när Jessica byggde korthus i matsalen under vårat hål. Lollade som mest bara på.

Direkt efter skoln gick jag och träffade Victoria. Det var lika trevligt som vanligt -le- Vi satt på Mat&Prat och fikade lite. Efter någon timme när vi satt dära så skulle jag ut och äta på Waldorf med Theres och Sara. Vi var dära i massor av timmar och kanske lärde vi känna varandra lite bättre ;) hehe.. Det var i alla fall trevligt tjejer!!

När jag väl tog mig till bussen så hann jag bara ut ur den innan jag träffde Emil och vi gick hem till mig för att se Heroes.

Som ni ser hade jag en trevlig dag, full med vänner och samtal! Väldigt trevligt än andra dagar :) Men trots det så när jag väl inte var med Emil längre och jag blev själv i källaren så kände jag mig så grymt ensam. Vet inte om det var alla samtal med tjejerna om relationer som gjorde att jag kände så? Ensam var jag då. I duschen, sängen.. allt. Ensam.

Trots att det kan göra så grymt ont att vara ensam så vet jag att när jag väl vaknar på morgonen har jag inte tid att tänka på min ensamhet och jag är tillbaka till vardagen igen. Som om inget hänt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback