Sonja & Shirley!

image235Jag är inne i värsta perioden då jag lyssnar på Sonja Aldén och Shirley Clamp helt mycket. Har deras skivor på blandning. De är som lugna och fina.. känner mig som lung då jag hör dem, och kan slappna av och sånt :) Det är inte så dåligt..

Båda två har otroligt vackra röster :) De ser rätt bra ut också tycker jag :) Hehe.. det här är kanske inte den bästa bilden på dem men båda två är tillsammans på en bild! :)



Så nära där i skymningen
Så nära som vi aldrig vart förut
Vi vaknade med gryningen
I meningar som aldrig tagit slut

Vi låg och såg mot himmelen
Och räknade tills stjärnorna försvann
Och somna om igen
Medan elden ännu brann

Man ser skuggorna i månens sken
Som jagar varje ögonblick i natt
Som våra hjärtans slag
Och söker sanningen, få fatt -gillar-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback