Sömnproblem

Nu har jag inte sovit ordentligt på tre nätter. Jag är grymt trött, fattar inte vad problemet är? Jag är hur trött som helst men kan liksom inte sova. Är trött men ändå pigg.. Första natten somnade jag 04.30 andra natten 03.00 typ och i natt kring 02.00 och jag låg i sängen från typ innan tolv.. DET är jobbigt.. Men jag vet inte riktigt vad jag ska göra? Men nu idag är jag så trött att jag inte vet hur jag ska orka vara vaken hela dagen? Min klass påstår att vi går till 17 idag. I så fall blir jag olycklig. Jag orkar inte det.

Jag vet att det går att köpa receptfria sömntabletter på apoteket.. Men jag gillar inte riktigt sånt. Tänk om jag aldrig vaknar då? -le- hehe.. nog måste jag vara sömnlös lite mer för att jag ska gå så långt att köpa tabletter.

Fast känner i hela kroppen nu att jag är trött. Är helt spänd och går omkring och är inte speciellt glad. Hoppas hoppas hoppas jag kan sova ordentligt i natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback