Shopping!

Jag känner verkligen i kroppen att det var alldeles för länge sedan jag shoppade nu! Hehe.. jag och mamma for efter middagen på tisdag hos mormo till Lindex på Storheden. Jag tyckte att det var väldigt tråkigt sortiment de hade nu. Så jag gick mest och lollade omkring medan mamma provade lite kläder (är alltid så när jag har 25 % rabatt på ett helt köp, att jag inte hittar något att köpa). I alla fall så styrde jag mig emot underkläderna istället. Och där hängde dem!


Helt underbara boxer/hippster trosor. It's a halleluja moment!!!! Jag är så kär i dem. De är svarta, har underbart snyggt glittermönster och spets på ena sidan. Ojojoj, och som att det inte är nog med det, det är helt skön kvallite på dem. *säljer produkt* ;)


Köpte även ett par andra som var grymt snygga. Inte lika snygga som de jag beskrev nyss men inte så långt ifrån -le- Även de här var svarta med snyggt glittrigt mönster :)


Känner mig helt barnslig, vill bara sitta och titta på dem hela tiden ;)


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Shopping blir man helt enkelt lycklig av ;)

Postat av: Stina

Oja, det blir man verkligen -le-

2007-09-27 @ 09:45:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback