Ny Piercing!

Hehe ja eller ny och ny.. om man nu inte räkanr med öronen så är det den första -le- Jag har äntligen tagit mig modet och i Onsdags bestämde jag mig att ringa till Aeon och beställa tid för piercing. Hehe.. jag fick tid i Fredags kl 14.00!!! Wihooo.. tror ni att jag längtade? ;) YES

Så fredag skjutsade Sara mig dit och Theres stod redan lydigt och väntade utanför ;) Nästan direkt kom en kille och frågade om vi ville ha hjälp och jag sa att jag bokat tid för piercing. Han tog in mig i ett rum och sa att jag kunde hoppa upp på bänken som var där. 

Någon sekund senare hade jag en piercing i naveln. Grymt coolt!! =D

Än så länge har det läkt bra.. Hade plåster på fredag-lördag. Och jag ska tvätta morgon och kväll. Det har inte kommit något var än så länge, blivit lite rött och uppsvullet just nu men hoppas det försvinner snart :) Mycket nöjd är jag i alla fall -le-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback