Nattsuddare!

Vårat internet är ur funktion just nu. Det är väldigt irriterande så jag sitter och skriver på Word och uppdaterar allt jag skrivit när det passar sig att fungera igen. Klockan är nu 03.28 den 25 september och jag är grymt trött. Men kan inte sova. Har legat och vänt och vridit på mig i flera timmar men det känns inte det minsta bra. Det är för varmt, för kallt, kliar i ögat m.m. allt bara kändes fel. Så jag satte mig här, och då fungerar inte internet -suck-


Känner mig spänd och som nervös? Förstår inte vad det är för fel på mig. Menar.. skolan är ingenting nytt! Och jag vill ju faktiskt dit. Vill ju inte missa massor av saker. Man kommer efter så extremt mycket och det vill jag inte vara med om just nu. Sen tanken att man ska upp snart (ska stiga upp kring 08.00) gör att man bara blir stressad och inte kan somna ännu mindre.


Jag hoppas att internet känner för att fungera snart igen. Det skulle vara trevligt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback