Mindre trevligt..

Ja, idag med våran "Inspark" för ettorna på bf blev inte riktigt som planerat. Dels var det enormt många som var helt frånvarande.. så det blev lite kalt i alla grupper, sen blev det problem med tider och grejs. En av oss "spindlar" blev väldigt upprörd och det gjorde mig otroligt stressad.. Jag hoppas att det inte drar ned mitt betyg.. Menar.. trots att det blev komplikationer höll jag humöret uppe och gjorde det bästa av situationen. Det är väl rätt bra hoppas jag..

Jag stryker bara ett sträck över dagen, okej?

Kommentarer
Postat av: Elin

själv så tycker jag att ni gjorde det bra! =)

Postat av: Stina

Men det gjorde ni med. Helt otroligt grym aktivitet ni hade =D

2007-09-06 @ 21:56:46
URL: http://pearlsoflight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback