Maxmat!

Jag kan ju meddela er att vårat internet bråkar jätte jätte mycket. Våran datakille var här i lördags och hittade i alla fall felet. Det fungerar nu men jag vet inte hur länge? aja.. skit samma. har i alla fall skrivit lite för torsdag och fredag :)



Torsdag kväll blev det att käka middag på Max, testade en ny hamburgare faktiskt. Det är väldigt ovanligt för att vara mig, när det gäller typ att beställa mat kan jag vara väldigt konservativ. Och ibland blir jag så arg på mig själv att jag hela tiden är så. Så redan innan jag kom dit hade jag bestämt mig för att testa deras nya.. de har typ en "Italian trio" (tror de heter så?) med tre olika nya hamburgare så jag testade "pepper" Och jag kan ju säga att brödet var jättegott. Mycket degigare än det vanliga, och fröna på brödet var i roliga mönster (Sånt ger Stina + poäng -le-) sen kan jag ju tillägga att den var väldigt stark :) men det var ju det jag ville så jag ska inte klaga! Mycket roligt att prova på något nytt, jag måste bli bättre på sånt :)


Efter max for jag till IcaMaxi och köpte lite små grejer, typ en ny maskara, kattgodis och framförallt GLASS!! Köpte "Ben & Jerry´s" glass, som är svindyr för bara en halvliter. Men oj så god den är. Den är värd vartenda litet öre =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback