Lite av min vecka!

Jag har varit dålig på att uppdatera nu senaste dagarna.. Det känns som om att tiden bara flyr iväg och hips vips har hela veckan gått och det är helg igen! Mina dagar består mestadels av "Skola - Läxor - Tjejkväll - Helg - Jobb" Och lite där emellan så umgås jag med vänner -le-

Lördag var jag och jobbade på dagen, det var väldigt skönt! Sen senare på kvällen träffade jag Emil på Gården innan vi gick hem till mig och åt lite chips.

Söndag låg jag bara i min säng hela dagen typ. Samma med Måndag, hade verkligen ingen motivation till att gå till min enda lektion i skolan.. Så jag låg kvar i min säng.. Lite senare på dagen for jag till Gården och hade planering med min handledare om tjejkvällarna. På kvällen såg jag bara på TV och gjorde läxor..

Tisdag var jag i skolan och blev tagen av Emmas hårda nypor under våran massagetid -le- Ont men skönt! På kvällen hade jag "Tjejkväll" och bakade med tjejerna. Det kom grymt mycket folk och det var superkul :) :) Hoppas det fortsätter såhär :) Och inte nog med det, kl 21 var det DESPERATE HOUSEWIVES!!! Wow så grymt bra det var. har verkligen saknat det :)

Idag har jag varit in på psykologin som fortfarande är väldigt rolig -le- Sen for jag hem och gjorde läxa innan mamma kom och hämtade med mig till möbelhuset där vi hämtade upp våra nya köksmöbler :) Sen har jag gjort ännu mera läxa och nu är det dags för HEROES!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback