Kaffe o Vägbeskrivning

Efter skolan blev det lite mer trevligt när jag, Sara och Theres åkte iväg hem till Theres (JA, Sara har faktiskt körkort från och med i måndags, Grattis!!) i Saras mammas bil. Theres bjöd upp oss på Kaffe och jag fick för första gången se hon och hennes mammas lägenhet. Mycket fin :) Och hennes katt var helt söt, alldeles brun (fast såg svart ut) och jättehårig och väldigt stor -ler-

Sen skjutsade Sara hem mig. Och jag måste ju säga att jag är helt värdelös på att beskriva en väg, TROTS ATT JAG ÄR MED I BILEN! Jag satt helt i min egna värld och tänkte inte alls på att hon inte vet hur man hittar hem till mig, så hon körde för långt och jag satt och sa höger fast jag menade vänster! När vi väl hittat hem till mig så ritade jag en karta så hon hittade tillbaka. Det gick dock bättre. Kan ju meddela att Theres var väldigt mycket bättre på vägbeskrivningen hem till henne!

image225

Kommentarer
Postat av: sara

ja nog var du bra, det gör inget det var bara roligt att köra runt lite ;)

2007-09-07 @ 12:00:50
Postat av: Stina

haha ja runt blev det verkligen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback