Jobbigt..

Fredag kväll efter middagen så rullade Theres hit i hennes mammas bil. Vi for och köpte färdkost - Godis och cola! Sen rullade vi runt på gatorna tills hos skjutsade hem mig igen :) Det var trevligt! Hon kändes säker att åka med -le-

Lördag och Söndag har jag bara varit sjuk. Dock blivit lite värre nu än igår. Har bara legat i sängen och vilat ungefär. Mamma fick skjutsa mig gråtande till jobbet idag. Verkligen inte min dag idag =/ Men hoppas på att jag snart blir bättre. Ska vara hemma från skolan imorgon. Har bara idrott och det känns inte så lyckat att vara med när jag är som jag är.

Känns som typ vakum i huvet. Allting bara snurrat idag och det har som tryckt på. Inte så jätte ont i halsen längre men är snorig i massor. Nu är jag helt otroligt trött och jag ska lägga mig framför TV:n i sängen och se på kanal 3 hela kvällen. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback