HLR!

Hjärt och Lung räddning har jag ängnat mig åt idag. Först på morgonen hade vi ett oförberett svenska prov om antiken och medeltiden, i grupp och vi fick använda anteckningar. Så jag tror att det gick rätt okej bra. var bara ett G prov så...

Sen så gick jag hit till datasalen och la in de förra inläggen (vårat internet hemma är helt dött nu -suck-) Efter det började vi. Så vi har som haft tre stationer att gå emellan typ. Först pratade vi med våran syo om hur man söker vidare efter gymnasiet och vad kraven för intagning är och sånt. Så det var rätt intressant. Efter det hade vi lunch som tyvärr inte var seciellt ätbar. Jag brukar inte klaga men det var verkligen inte gott idag.

Sen hade min grupp HLR. Hjärt och lung räddning. Det gick bra och nu har jag fått ett bevis om att jag faktiskt vet hur det fungerar. Efter det fick jag betyg i "Pedagogisk ledarskap" OCH JAG FICK MVG!! Coolt.. de tycker att jag är en bra ledare :) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback