Friends Forever

Igår blev en väldigt trevlig dag :)

For in till skolan och skrev ett prov som jag hoppas gick helt okej! Satt sedan och väntade på bättre tider innan jag traskade in till stan och lunchade lite med en kompis, vi sprang runt hela stan för att hitta rätt ställe att äta på, sedan rätt ställe att handla vidare på -le- Men det var toppentrevligt :)

For sedan till skolan igen och hade Psykologi. Det var också jätteroligt!! Vi har bara haft 3 lektioner, men hittills har det varit mycket roligt, hoppas det fortsätter så! :)

Efter skolan tog jag bussen till min kopmis som hade hyrt film. Den var två timmar så klockan var rätt mycket när den var slut. Då åt vi lite middag och sen gjorde jag lite läxa medans hon lollade på med annat :)

Jag kom hem lagomt ett tag innan Heroes ;) Även det här var ett mycket spännande avsnitt, slutet var helt galet, tur att det är ett till avsnitt ikväll =D



glad att jag fann dig
glad att jag fann dig här i mitt liv
Ingen kan se mig som du gör
Som jag lever för
Nu när du fann mig
Ja nu när du fann mig här i ditt liv
Vet jag att änglarna dom hör

Om jag än vandrar i dödsskuggans dal
Så är jag inte rädd
För du är med mig
Du tröstar mig

Jag lämnar aldrig dig
Aldrig dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback