Endast 8 dagar kvar!!

ÄNTLIGEN!! Bara 8 dagar kvar tills Desperate Housewives börjar igen :) Jag blir helt exalterad när jag skriver om det. Kan knappt vänta känns det som -le- Oj oj oj spännande.. Starten är Tisdagen den 18, kl 21.00 :) Längtar efter fortsättningen, haha älskar humorn! Alla 5 "husfruarna" har ju som sitt speciella. Så härligt..

image226

Har även fått upp ögonen för Heroes!! Det sjukt bra serie, sett de första två avsnitten. Det går på Onsdagar kl 21.00 så det är en rätt okej tid. Jag blev helt betuttad i den när jag såg förra veckan, så spännande på 1 avsnitt oj oj oj hur ska det då bli i fortsättningen? Det är verkligen något jag måste följa och se vad som händer :) :) :) Har ni tid så se det!!!

image227

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback