Effektiv :)

idag känns det som att jag varit väldigt effektiv :) Steg upp ganska tidigt. For iväg och satte upp lappar om mitt projektarbete (blivit massa problem när jag skulle skriva ut dem, därför jag är lite sen i starten, som tur var har jag och Carro varit och pratat i klasserna så de vet ju som redan om det) på skolorna.

Sen snabbt till bussen och in till stan. Jag träffade Layla precis vid bussen och vi gick in på Strand och köpte en present till hennes lillasyster som fyllde år idag :) Efter det följdes vi åt till skolan där vi åt lunch! Vi åt ganska snabbt och gick sedan till idrotten.

Hade orientering idag, var med Nathalie och Carina.. hehe vi var rätt grymma ändå måste jag säga -le-

När vi väl var färdiga for jag direkt hem och började skriva på VG/MVG delen av Insparken till 1orna vi hade förra veckan. Jag fick ihop 5;A4 papper. Hoppas bara att innehållet är lite bra som mängden =/ men det löser sig nog :)

Sammtidigt som jag höll på att sitta och skriva började jag baka 2 långpannor "Kärleksmums" och 1 sockerkaka, till imorgon.

Hehe märker att jag måste berätta om mitt projektarbete nu. Jag ska starta en tjejgrupp på Ungdomsgården hära där jag bor, från årk 5-9. Imorgon har vi första "träffen" och då bjuder vi på fika :) SÅ det var därför jag bakade! Det blev i alla fall väldigt gott fika, så de går miste om något om de inte kommer tjejerna!!

När jag väl var färdig med allt fikabröd så insåg jag att jag hade ännu mera läxa. Så det var bara att sätta sig och läsa läxa till provet imorgon. Fick även besök av en kompis som fick sig ett provsmak av fikat -le-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback