Way back into Love

För någon dag sedan såg jag filmen Finding Neverland för andra gången. Jag älskar den här filmen, den är så vacker! :) Handlar om en författare som skriver "peter pan" man får följa han från innan han kommer på sjläva pjäsen till premiärkvällen. Åh den är så fin. älskar musiken och hela alltet... Åh...

klipp nr 1: Detta får mig alltid att gråta. Det är så underbart, jag kan inte finna mina ord
klipp nr 2: Detta är väldigt.. speciellt och fint det också!
(helt klart de bästa klippen ur filmen)

Jag har även sett Music and Lyrics som jag så länge längtat efter att få se! Detta är en film jag MÅSTE äga! :) Åh.. den är så gullig!! Detta är lätt bland det gulligaste i filmen :) Tyvärr lite dålig kvalite på bilden.. Men mycket underhållande ändå!

"Way back into Love"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback