Wake up call

Jaaa.. Sitter här och är lite dissad av de flesta -le- Victoria skulle ha orienteringsdagen idag och planerade att ligga död ikväll, och jag kan inte klandra henne. Jag minns hur jag var förra året efter min orientering. Usch.. :p Sen försökte jag få med mig tjejorna i klassen på Bio men ingen har pengar eller tid! Fast tror att det mest handlar om pengar faktiskt.

Så nu ringde jag Emil och tänkte höra om han ville fara och simma eller så. Men inte hade han heller pengar! Så jag försöker få med han ut på stavgång nu -le- Han tyckte att jag var hurtig idag, jag måste nog hålla med. Men det är så mysigt väder ute.. kanske måste gå ut och luffsa runt lite :) Älskar höstar när det är sol och inte svinigt kallt och dimmigt ;)

Ikväll blir det Heroes!



Caught you in the morning with another one in my bed
Don't you care about me anymore?
Don't you care about me? I don't think so.

Kommentarer
Postat av: Malin

Du kan komma hit om du har tråkigt :)

Postat av: Stina

Tack! :)

2007-10-05 @ 23:59:43
URL: http://pearlsoflight.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback