Tröttsam måndag

Idag har blivit en liten träningsdag :) Jag vaknade, (cyklade i turbofart till bussen, men missade den ÄNDÅ) sen springa till skolan och ha idrott, vi spelade baseboll, det var faktiskt mycket roligare än väntat :)

Efter det gick jag och Theres och satt i hennes bit ett tag och pratade innan vi strosade in till skolan och åt lite lunch, dår blev jag kvar till kl 14.00 då jag ilade iväg på stan och tittade läget lite -le- Efter det tog jag bussen hem hit och tränade lite innan jag for hem och låg i trans av utmattning i sängen tills mor kom hem och vi lagade till lite mat :)

Sen la jag mig ännu mer i sängen och halvsov till mormor kom, då hoppade jag in i duchen och sen upp och vara lite social. Nu sitter jag här och gör verkligen allt annat än läxa -suck- Vill ju inte....Men men.. ett måste kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback