Träning..

Igår for jag i alla fall in till skolan för att äta lite lunch innan idrotten började. Vi hade lite dans som uppvärmning (samma dans som vi fick dansa i nian på juldansen) sen spelade vi pingis hela lektionen. Det var rätt kul faktiskt :) Vi spelade rundpingis och efter två prickar så fick man kasta sitt.. öhm.. racket? hehe.. aa.. den man slår bollen med på bordet, så det blev svårare för dem som var kvar :) Det var skojigt.

Sen följde jag med några som åt lunch igen innan vi gick och fotograferade oss :) Hon fotografen tog även vimmelbilder av oss utomhus som kan hamna på katalogen eller innanför på någon sida :)

Sen for jag och tränade ännu mer, styrke och simning, helt sjukt att jag inte har träningsveck idag! Stötte på en gammal kompis mamma som jag pratade med länge innan jag kom hem halv sex och åt middag innan det blev läxor hela kvällen.

Orkade inte göra MVG-frågorna och idag har jag jätte dåligt samvete för att jag inte gjorde dem :(

Kommentarer
Postat av: Sussi

hej. Jag gjorde typ 2 bloggar så la jag alla mina privata inlägg på den andra å läknade bara till dom. :) Jävligt gormigt var det. därför jag inte orkade ha så längre... :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback