Tjejsnack v.41

Bröst
  • Kontrollerar du dina bröst ofta själv/går på mammografi när du ska? Nej jag går inte på mammografi, jag är lite för ung för det. Men ja jag har kontrollerat mina bröst själv. Händer dådå inte sådär jätteofta men ibland!
  • Är du orolig för bröstcancer? Jo det är jag. Det är ingen i släkten som har det men jag är som ändå otolig.. Man vet ju som aldrig..
  • Vad är bröst för dig? Något kvinnligt, något man matar sin bebis med, något sexigt, bara en jobbig sak, annat? Det är väl alltihop skulle jag tro. Självklart är det någonting kvinnligt för mig, och självklart matar man bebisar med dem (fast det är nog det jag tänkter minst på, det finns som inte i mitt huvud just nu), och ja, det är sexigt - eftersom det är kvinnligt, former är fint! Jobbigt har jag inte upplevt det, men jag är medveten om att folk vill förminska för att de är för stora så på så sätt jobbigt kan det ju vara.
  • Är du nöjd med dina bröst, eller skulle du vilja förminska, förstora, annat, varför? Jodå, jag är just nu nöjd som dem är!
  • Dolly Parton har ju försäkrat sina bröst, är det något du skulle kunna göra? Motivera. Hehe jag har aldrig tänkt tanken? Fattar inte riktigt vitsen? är inte hela jag försäkrad? :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback