Tidsfördriv :)

10 favoriter
Färg: Just nu är jag tillbaka i en svart period!
Mat: Finns så grymt mycket god mat! beror på humör och sånt :p
Band: -
Film: Hm.. Loving Annabelle är en av mina favoriter, men har många!
Bok: "Jag saknar dig, jag saknar dig" eller "kirre" eller.. ja.. :p
Sport: Egentligen gillar jag många sporter, jag är bara väldigt seg att komma igång! :p
Årstid: Alla årstiderna har sin charm!
Veckodag: Fredag/Lördag
Glassmak: Vanilj eller typ kola :p
Tid på dygnet: ingen aning? då jag har tid att njuta och bara vara eller göra det jag tycker om :)

9 för tillfället
Humör: Jag har valdigt blandade känslor, allt från glad till lite orolig och sånt där..
Smak: Juicen som vi har i kylskåpet!
Kläder: Jeans, linne och huvtröja över (mina arbetskläder)
Bakgrund: Roger som har rodeo och springer fram och tillbaka :p
Nagellack: Målade dem ikväll med lite glitter -le-
Tid: 23.45
Omgivning: Saker som skriker att jag måste städa
Irritationsobjekt: min egen oro

8 första
Bästa vän: Anton, Jonas eller Johanna? Vet inte i vilken ordning jag lärde känna dem?
Screen name: kommer inte ihåg?
Husdjur: Odjob en liten dvärghamster :)
Piercing: Öronen, var 10 eller 11 år då?
Förälskelse: hahaha, bara pinsamt!!
Musik: Aqua
Bil: Har ingen (än)
Kyss: Lotta

7 senaste
Cigarett: Så grymt länge sedan..
Mat: räknas chips? -le-
Dryck: Juice
Biltur: Mamma skjutsade mig till jobbet på morgonen
Kyss: för länge sedan!
Spelad låt: Mika - Big girls you are beautiful
TV-program: såg "mona-lisas leende" på kanal 3 nyss

6 har du någonsin
Dejtat någon av dina bästa vänner: På sätt och vis
Brutit mot lagen: Jodå, nog har jag lyckats med det på ett eller annat sätt
Blivit arresterad: No
Badat naken: Ja
Varit med på TV: Nej det tror jag inte
Kysst någon du inte känner: Nej :)

5 nej tack
Kläder: stuprörsjeans, på andra kan det vara fint men inte på mig!
Mat: jag har lite svårt för oliver..
Musik: typ.. öh.. vet inte? hårdrock?
Dryck: öl
Personlighetsdrag: folk som inte kan förklara vad de egentligen menar/tycker/säger

4 saker
Du gjorde igår kväll: såg film hos mormor, åt middag hos mormor, satt vid datorn, pratade i telefon
Du kan höra just nu: tv:n, roger som fortfarande springer omkring, datorns brus, pappa som hostade där uppe
Du inte kan leva utan: de närmaste av mina vänner/famllj
Du gör när du har tråkigt: ser på tv, leker med katterna :)

3 personer
Du kan berätta allt för: Elisabet
Du tycker om: mina kompisar och familj
Du inte gillar: -nämner inte namn-

2 val
Kaffe eller te: kaffe
Vår eller höst: svårt.. gillar båda!

1 önskan
att jag kan flytta hemifrån nästa år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback