The L Word

Vårat internet är tillbaka för en stund, hur länge det varar vågar jag inte säga -suck- Men nog om det!!

Fredag var jag för mig själv hela dagen, bakade bröd på morgonen som jag åt till "frunch" :) Medans såg jag 8 avsnitt av säsong 1 av L-word! Nu har jag bara 4 avsnitt kvar sen blir det att börja på säsong 2. Fast jag har inte köpt den än =/ Min ekonomi är inte bäst just nu. Jag är skyldig min mamma alldeles för mycket pengar :( Men det var inte det jag skulle skriva nu -le-

L-word är i alla fall helt sjukt bra serie. Det är tredje gången jag ser säsong 1. Har nog aldrig sett en säsong av något så många gånger förr. Till jul hoppas jag att de sänker priset på säsong 2 och 3 så att jag kan köpa dem :) :)

Ser att det ska släppas en säsong 5 av L-word 2008 =D tyvärr tar det väl en evighet innan säsong 4 och 5 kommer till sverige =/ Jag som längtar så....

Säsong 1:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback