Student 2008

image258Oh yes! Idag så provade och beställde vi studentmössor och lite annat smått och sånt :) :) Så härligt. Alla var glada på topp och ivriga att få iväg sina beställningar. Jag längtar grymt mycket!



Det här till höger beställde jag:
1 Studentpenna (som ska vara bra att skriva i mössor med)
1 STUDENTMÖSSA ganska exakt en sån som på bilden, på min står det: Stina, sen är märket fära i mitten och bakom den BF3 och på baksidan 2008
1 Dog Tag som det står student 2008 på och sen ingraverat mitt namn och efternamn :):)
1 Champagneglas som man kan hänga runt halsen, det står student 2008 precis som på bilden) och under det står det Stina



Haha.. Jag är bra på att shoppa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback