Som en dag ska vara!

i morse släpade jag mig upp väldigt motvilligt och kom i tid till skolan :) Vi startade lektionen ca 18.15 Allan hade ett upprop på den halva klassen och sa sedan: "Aaeh.. Alltså det är jättebra att ni är här, men jag har faktiskt ingenting att säga idag, så ni får jobba hemifrån" ungefär -le- Lektionen slutade 8.25 :p

Jag var då tvungen att sitta och vänta på Hanna-Stina till kl 9 då hon bröjade. När hon kom satte vi oss i "samtalsrummet" och jag fick prata av mig lite om skolan och sådär. Det kändes väldigt bra! :)


Jag vet att alla (jag lovar 95% av klassen) avskyr/ogillar henne, men jag tycker hon är helt okej...fortfarande! Hon har inte gjort mig något, förvisso tycker de andra att hon favoriserar mig, men jag vet inte? Det blir nästan som att de andra tycker jag inte kan vara så pass bra att jag förtjänar de betyg jag får!? Fjeskar jag verkligen så mycket?
-tänker-


Efter skolan så tog jag med mig Nathalie till storheden där vi strosade runt hela förmiddagen. Köpte lite korv och åt, var väldigt trevligt! :) Hehe.. hon pratade faktiskt ingenting om Elvis trots att hon är besatt -skrattar-

Jag gjorde färdigt middag till mamma kom hem och sen sov jag 30-60min innan Emil ringde och väckte mig. Vi tog med oss massa ljus, kaffe, godis, filtar och oss själva och satte oss ute i mörkret (klockan var 19.30 så det var mörkt) och pratade! Vi fantiserade oss bort till sommaren och tiden efter skolan, flytta hem ifrån och allt det där jag går omkring och tänker på dagligen! :) :)

Min dag har varit väldigt lugn och trevlig. Jag hoppas er också har varit det! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback