Slut på krafter

Dagen har varit helt okej. Livskunskapen är rolig. Men jag är lite kluven i vad jag tycker om läraren. Hon är så.. så.. speciell.. alltså hon är ju som "hipp" och såntdär. Men tycker att hon pratar lite för mycket om sig och sitt. Blir less på att höra hon sitta och prata om hennes lilla bebis. Sen hade vi psykologi och vi har börjat se Clockwork Orange, lite annorlunda film kan man ju lätt säga.

Sen for jag till E och lämnade blommor för att jag hade så dåligt samvete över bordet igår.

Efter det for jag hem och såg lite på Tv innan jag och mamma for och tränade. Testade en ny maskin för typ höfterna och ljumskarna, kan meddela att jag kommer ha grym träningsverk när jag vaknar -gulp- Sen var jag död och låg i mitt rum och myste med katterna innan vi åt middag.

Syster Malin har kommit hem ikväll eftersom hon ska skjutsa mamma och pappa till flyget på söndag morgon. De far ifrån skellefteå. Så vi satt och pratade vid middagsbordet rätt länge innan de hoppade i bastun. Emil hade hunnit komma till mig under tiden och vi har sett idol och fredag hela veckan, sen for han hem. Nu är jag helt död och orkar nästan inte sitta upprätt.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback