Personlig utveckling?!

Idag har vi religion hela dagen, vi kör typ värsta snabbkursen. Detta är både på gott och ont. Hela min klass verkar tycka att läraren är jättebra. För han har typ inga markeringar. Vi får planera helt själv vårat arbete. Och visst.. Det är ju bra. Men han säger verkligen inte alls hur man ska göra. Jag vill självklart ha mer än G men jag vet inte hur jag ska göra för att få mer? På så sätt är han otydlig. Men det är kanske något som jag måste öva på. Att kunna ta lite mer initsiativ och våga chansa lite?

Var i alla fall lasagne till lunch och det var väldigt gott. Träffade Anton i matsalen. Han är verkligen en sån som jag kan tycka är en skitstövel i vissa saker han gjort i livet (visst, man ska inte haka upp sig på allt, men ibland är det ganska avslöjande av hur en person är och tänker tror jag) men jag kan inte sluta tycka om han. Tror att vi fick speciella band under våran barndom. Om jag tänker tillbaka på dagis är det han som jag först tänker på. Lite roligt att han ser percis likadan ut nu som då, bara längden som förändrats typ -le-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback