Osäkerhet

Jag har funderat lite på det hära med privat blogg, jag skriver ju för min egen skull, självklart. Så egentligen, varför ska andra läsa den överhuvudtaget? Jag har ingen aning.. Men jag känner inte det dära behovet av att ha den privat längre. Visst, jag skriver av mina känslor och tankar. Och på ett sätt så utelämnar det ju mig. Men jag har inte problem med att andra ska veta det jag skriver. Självklart kan man ju inte skriva exakt vad som helst, men.. Ja.. jag vet inte?

Jag förstår varför man kan vilja ha den privat, men jag behöver inte skriva så privata saker på internet. Det är nog lite så jag tänker just nu. Jag tänker ta bort lösenordet ett tag, kanske sätter jag dit det igen? Jag vet inte.. Jag känner så att ska jag skriva så privata saker som jag inte vill att alla ska veta kan jag skriva det någon annan stans.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback