Ny frisyr?

Eftersom mamma och pappa reser iväg på söndag så får jag mammas klipptid på måndag! Det är ju lite roligt. Men jag har fått fundera över hur jag vill klippa mig. Skulle som vilja ha lite mer frisyr. Käns som om att jag inte kan ha utsläppt hår nåmer, det är dels för risigt och luggen är helt hemsk eftersom jag klippte den själv en gång så nu är den som helt i olika längder, på ett fult sätt!!

Men jag snurrade runt på internet och hittade en blogg där det är en kille som är frisör och ger tips och råd till folk som skickar in bilder på ansiktet och deras nuvarande hår och han säger tp vad de skulle passa i. Och han hade tipsat en om den här frisyren. Jag fastnade direkt! Så nu blir det att färga håret brunt igen. Har inte trivts i mitt röda hår den här gången, är som för knalligt tycker jag. Eller något sånt?

image254

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback