Leonardo!!

Jag älskar Leonardo-glasen som finns, speciellt "swing" jag har nästan alla, ungefär 3 som jag har kvar att köpa av 12 eller något sådant :)

Så nu har jag börjat samla på en annan typ av Leonardo-glas, de som det står drinkar på! :9 Idag då vi var på storheden jag och N köpte jag ett till av dessa glas, så nu har jag 3 av 6 tror jag :) De färger jag har är: Gul, Grön och Rosa. Så nu önskar jag mig Lila, Röd och Blå (Turkos kanske det är?!) :) En mycket bra present till lilla mig -le-

Jag kollade runt lite på internet eftersom jag tänkte lägga in en bild på glasen, då hittade jag glass-skålar av Leonardomärket :) Det står "Ice cream" på dem, om någon jag känner ser dessa glas MÅSTE ni köpa dem till mig, jag lovar att jag betalat tillbaka! Eller säg åtminståne vart ni sett dem. JAG MÅSTE HA DEM!!! Wiiii :) (jag ska höra med släkten nere i stockholm om de kanske kan smuggla upp såna till mig när de kommer upp hit nästa gång, ifall de vet vart de kan köpas)
image260

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback