Lägenhets brist!?

Ska det avra så svårt att hitta en fin tvåa i Luleå!? Jag hittar massor av treor jag lätt hade kunnat bo i, men vad ska jag ensam ha en trea till? Jag vet inte avd jag skulle ha det tredje rummet till annat än gästrum, men det känns lite onödigt på något sätt.. hm..

Jag kan tänka mig att flytta till:
Bergnäset
Centrum
Malmudden
Lövskatan
Örnäset
Gammelstad
Skurholmen
Östermalm


Så jag menar.. och jag skulle kunna tänka mig mjölkudden också.. Så säkerligen andra ställen också.. Kanske lättare att säga vart jag INTE vill bo -le- Men alla tvåor verkar vara eftertracktade. Hittade 1 superfin på Lövsgatan men det var 54st bokningar. (jag har blivit kär i den, så vill jag bo!!!)

Jag hittade massor av fina treor självklart, eftersom det inte är någon brist på dem i Luleå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback