Känsla - Arg (15.23)

När jag kom hem efter skolan blev jag så arg. Arg på allt! På att internet inte fungerade, på att hela min kropp gjorde så ont efter det jag föll igår. Att jag måste skriva om islam innan torsdag och nu har jag inget internet, på att jag inte kan fixa tillbaka internetet själv, på att ingen kan hjälpa mig, på att jag inte har någon som hjälper mig, på att jag var ensam. På allt kändes det som.


Så då grät jag. För att jag var så arg. Men nu har jag skrivit av mig. Och det känns bättre. Jag är inte arg längre, bara trött och less. Men måste koppla bort allting till klockan 18 och gå och vara social på ungdomsgården med tjejgruppen. Som tur var så ska de se film ikväll så jag slipper hålla till i vatten (har så ont i min hand då) och slipper vara översocial med någon.


[Kan du inte bara hålla om mig?]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback