Kanelbullensdag idag!

Ikväll skulle jag ha använt min systers gratisbiljett till "golfgarden" med en kompis, men hon blev tvungen att jobba. Så det får vara :) Istället så blev jag hemma själv en stund och hade massa tända ljus i mitt rum och låg och image245softade lite innan jag gick till mormor som bjöd på bullar eftersom hon sa att det var Kanelbullens-dag idag?! Och vem tackar nej till nybakta bullar? Haha inte då jag ;)

Sen kom jag hem lagomt till Heroes, toppenavsnitt! Ojoj så spännande det är. Har ju både sina fördelar och neckdelar med att det är både onsdag OCH torsdag kväll. Man blir lite uppbokad men sammtidigt så är det så spännande så vet inte ifall man kunnat vänta en hel vecka? :)

Kommentarer
Postat av: Starhopper

Jag tror att Kanelbullens dag är idag...

Postat av: Stina

ahaa... då kan man ju äta bullar idag också ;) haha helt utan dåligt samvete!

2007-10-04 @ 11:15:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback